Träningstips

Hotellträning

Även om det ofta är så enkelt som ett par hantlar, en matta och en boll så går det definitivt att träna igenom hela kroppen tom när du vistas på hotell. Börja dagen med ett pass direkt efter frukosten, så har du resten av dagen att göra vad du vill.

Det behöver inte ta mer än 15-20 minuter, och det är faktiskt bara 2% av din dag.

Dips_hemsidan

Dips på stol

Tränar bröst, triceps och axlar.
Hjälp till med benen om du tycker att det är tungt!

Step-up_hemsidan

Knäböj med ben på stol

Tränar ben och rumpa.
Sträck på överkroppen och lägg tyngden på det främre benet.

Vaskrodd_hemsidan

Väskrodd

Tränar rygg och biceps.
Packa väskan med lagom vikt. Sträck på dig, brösta upp och luta dig fram med lätt böjda knän. Fokusera på att få bak axlarna och nyp ihop skulderbladen.

Styrketräning

Enkel, säker och effektiv träning

Har du svårt att hitta tiden till träning? Eller vill du få ut mesta möjliga av varje träningspass? På Actic tränar vi enligt träningsmetoden HIT (högintensitetsträning), vilket innebär att du på endast 20 minuter ger din kropp tillräcklig träning för att utvecklas.

Läs mer om styrketräning

 

Läs mer

Träna enligt HIT-metoden

Utmanande & inspirerande

Personlig träning

Vill du ha hjälp med att nå dina mål? Vi vet att de som tränar med en personlig tränare når sina mål i större utsträckning. Hos Actic träffar du alltid en professionell licensierad PT som hjälper och inspirerar dig till en mer aktiv livsstil. Vill du ha en kickstart eller nå nya nivåer i din träning så kan vi hjälpa dig. 

Läs mer!

 

 

Prova på kostnadsfritt

Helt kostnadsfritt bjuder vi dig på 60 minuter provträning! Du kan träna både i gymmet eller testa på ett gruppträningspass.

Ta första steget

Fyll i formuläret och få en kod som du visar upp på anläggningen.

Nu kör vi!