Styrketräning

Vardagen blir skönare när man är stark i hela kroppen

Hos oss handlar styrketräning inte om utseende. För även om det kan vara en bonus att kanske minska midjemåttet något håller du säkert med om att det är viktigaste att må bättre i vardagen som helhet.

Enkel, säker och effektiv träning

På Actic ser du ofta instruktörer ute i lokalen som ger råd och tips kring hur du kan träna. Vi visar hur övningar kan genomföras för att undvika skador och berättar hur du kan undvika vanliga fel i din träning – allt för att du ska få ut maximalt av din träning och nå dina mål.

30 minuter räcker!

På Actic tränar vi enligt träningsmetoden HIT (högintensitetsträning), vilket innebär att du på endast 30 minuter ger din kropp tillräcklig träning för att utvecklas. Genom att köra ett set med 8-12 repetitioner i varje maskin med mycket kort vila mellan maskinerna hinner du träna hela kroppen på endast 30 minuter. Vår rekommendation är 2-3 träningspass i veckan. Då hinner du både stimulera muskeltillväxten och få tid till återhämtning mellan passen.

Boka en kostnadsfri provträning redan idag – första steget mot en hälsosammare livsstil.

 

Läs mer: 

Fakta, motivation & tips!

Motivation

18 anledningar varför träning är så bra för dig

HIT metoden

18 anledningar varför träning är så bra för dig

Träningsdejten

18 anledningar varför träning är så bra för dig

Långsiktiga resultat

Personlig tränare

Har du svårt att hitta tiden till träning? Eller vill du få ut mesta möjliga av varje träningspass? På Actic tränar vi enligt träningsmetoden HIT (högintensitetsträning), vilket innebär att du på endast 20 minuter ger din kropp tillräcklig träning för att utvecklas.

blueplay

se filmen

Personlig tränare

Långsiktiga resultat

Personlig tränare

Träna i 60 dagar och vinn en snygg träningsväska!

play

se filmen

Personlig tränare